2000 • Enköping

Korta intervaller i Spanien.

Löpning - Distans
800, 2x600, 3x400, 4x200. 1.30 vila, 1.00 på tvåhundringarna. Inte riktigt den fart jag ville, segt att gå ut direkt innan frukost o köra intervaller. Skönt ändå med lite fart! Knät känns dock inte särskilt mycket bättre än så länge trots minskad träning de senaste dagarna.

4 juli 2019 - 07:31

8,34   km
Distans
44:51
Tid
5:23   min/km
Snitt
150
Snittpuls
179
Maxpuls
164
Stegfrekvens
111   m
Total stigning (clk)
Träningspass från 

Kommentarer

Daniel Allard - 4 juli 2019
Bra träning
Niklas Pettersson - 4 juli 2019
Nya tips: har du kört ultraljud på knät? Jag kan rekommendera Joko (svergiebäst) på knän och leder. Jobbar på Sofiahemmet Stockholm. Gör ett allvarligt försök att få till en tid hos honom. Jag garanterar att han fixar ditt problem i knät.
Lukas Segersten - 4 juli 2019
Nä inte gjort ultraljud än. Har däremot bokat tid på tisdag hos idrottsskadecentrum i Uppsala. Hoppas du fortfarande rekommenderar dom också haha :) annars får jag väl höra av mig till han du skrev nu om dom inte kan lösa det.
Niklas Pettersson - 6 juli 2019
Grejen är att rupturer (bristningar) i seno/ligament syns bäst med ultraljud. Mr-röntgen och vanlig röntgen fungerar inte på det. Det som görs av Joko är att ditt blod blandas tillsammans med ett växtbaserat tillväxthormon som sedan sprutas in i rupturerna. Där omvandlas det till kroppens egna byggstenar som återställer senor och leder. En sk biologiskt operation. Konvalescenstid ca 2-4 veckor.
Lukas Segersten - 6 juli 2019
Låter intressant. Får kolla vidare på det om de inte kan hjälpa mig på idrottsskadecentrum.
Löparkalkylatorn >>

Karta

Inloggade medlemmar kan se kartor och detaljerad träningsdata på de träningspass där GPS-data är tilllgängligt.

Logga in här ovanför eller registrera dig för att se passets karta.